فرماندار شهرستان بن گفت:

اصحاب رسانه همراه و پيشگام مسئولان در سيل بارده بودند

کد خبر: 178819 تاریخ انتشار: 1401/05/23 08:56:52
نمایش: 311
اخبار
نشست صميمي فرماندار، معاون فرماندار، بخشداران و جمعي از مسئولان شهرستان با اصحاب رسانه و تجليل از خبرنگاران فعال شهرستان بن به مناسبت روز خبرنگار برگزار گرديد.
رضا علي بيگي فرماندار شهرستان بن ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيد صارمي و تبريک روز خبرنگار گفت: مراسم تجليل از خبرنگاران و فعالين رسانه هاي مجازي، خبرگزاري ها، پايگاه هاي خبري و نشريات چاپي به دليل حادثه تلخ سيل و مصادف شدن با ايام دهه اول محرم با تأخير برگزار گرديد.
علي بيگي در ادامه با قدرداني از خبرنگاران در پوشش رسانه اي فعاليت هاي شهرستان به ويژه سيل اخير روستاي بارده افزود: نمونه همدردي، همفکري و همکاري رسانه ها در سيل اخير مشاهده شد و فعالين مجازي با همت و تلاش خود، کنار و حتي پيش قدم تر از مسئولان حضور داشتند.
وي با اشارا به اينکه خبرنگاران و اصحاب رسانه اميد و نشاط را به جامعه تزريق کنند تأکيد کرد: مسئولان بايد پاسخگو باشند و تعامل ارتباط با رسانه ها را بيشتر و بهتر کنند و رسانه ها و اصحاب قلم نيز فرصت کافي در اختيار  مسئولان در رفع مشکلات قرار دهند.
فرماندار بن با اعلام اينکه رويکرد دولت استفاده از مديران انقلابي و جهادي است بيان کرد: برخي از مديران شهرستان عملکرد ضعيف دارند و درصورت اصلاح نکردن نحوه کارکرد و نحوه تعامل با اصحاب رسانه و مردم، با مدير مربوطه برخورد قانوني شده و برکنار خواهد شد.
وي ضمن گزارشي از فعاليت هاي فرمانداري شهرستان بن خاطرنشان کرد: برنامه هاي تدوين و تهيه شده براي رشد و پيشرفت شهرها و روستاهاي شهرستان محيا و آماده شده که به صورت جديت پيگيري مي شوند و اصحاب رسانه بازوي قوي براي پياده سازي اين برنامه ها خواهند بود.
علي بيگي با اشاره به نظام مردم سالاري و حکومت اسلامي حاکم در جامعه مطرح کرد: مديران و مسئولان شهرستان بايد کار را براي رضاي خدا و رضاي مردم انجام دهند و از ظاهرسازي پرهيز کنند و به دور از عوامفريبي در ميدان عمل حضور داشته باشند.
در ادامه اين نشست، اصحاب رسانه مشکلات و دغدغه هاي خود و شهرستان را مطرح کردند و خواستار تعامل بيشتر و بهتر مسئولان شهرستان شدند.
در پايان مراسم از خبرنگاران و فعالان فضاي مجازي تجليل و قدرداني به عمل آمد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟