بازديد فرماندار شهرستان بن از کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان شهرستان

کد خبر: 178397 تاریخ انتشار: 1401/04/16 05:54:33
نمایش: 232
اخبار
فرماندار شهرستان بن و حجت‌الله آسمند مديرکل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان استان ضمن بازديد از کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان شهرستان و کارگاه‌ها و کلاسهاي مختلف ،در جريان روند خدمت رساني اين اداره قرار گرفته و با کارکنان و مربيان اين مرکز ديدار و گفتگو کردند.
فرماندار شهرستان بن در اين ديدار گفت با توجه به وجود استعدادها وپتانسيل خوب در شهرستان ولزوم استعداديابي و ارتباط با آموزش و پرورش را بسيار مهم دانسته وگفتند مجموعه دولت تمام تلاش خود را جهت تقويت هرچه بيشتر مراکزعلمي وفرهنگي خواهدکرد.رضا علي بيگي همچنين  آمادگي خود و مجموعه دولت را در تخصيص زمين جهت ساخت سالن سينمايي وکارگاهي اعلام کردند.
آقاي آسمند مهمترين رسالت کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان را کشف و شناسايي وپرورش استعداها دانست و گفت کتاب و کتابخواني محوريت اصلي فعاليتهاي کانون را شامل ميشودوجهت پرورش استعدادها کارگاههاي تخصصي و عمومي برگزار مي گرددومهارت آموزي مهمترين وظيفه فعاليتهاي کارگاههاي تخصصي مي. باشد وشامل  رسته هاي فرهنگي ،هنري ،وادبي در چهار سطح مقدماتي ،متوسطه ،تکميلي وپيشرفته مي باشد
وي افزود احداث سالن سينمايي و کارگاهي در دستور کار کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان استان مي باشد و در خواست تخصيص زمين در همجواري مرکز بن را نمودند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟