پيام تبريک فرماندار شهرستان بن به مناسبت روز اصناف

کد خبر: 178269 تاریخ انتشار: 1401/04/02 07:07:20
نمایش: 249
اخبار
بسم الله الرحمن الرحيم
"الکاسب حبيب الله"
نامگذاري اولين روز از تيرماه، به نام روز ملي اصناف، خود گوياي اهميت، جايگاه ويژه و ديدگاه خاص نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به اين قشر بزرگ از جامعه است.
سخن از اصناف و فعالان صنفي، سخن از فتوت و جوانمردي و ايثار و گذشت است. مردان بزرگي که تعريف تازه‌اي از مرام و مردانگي را به جاي گذاشته و ترجماني بديع از فتوت را به وديعه نهاده اند.
اصناف در تمام مراحل انقلاب، از شکل گيري و آغاز نهضت به رهبري حضرت امام (ره) و دوران پيروزي انقلاب اسلامي و پس از آن در دوران دفاع مقدس تا کنون، همواره همراه و پشتيبان نظام بوده اند؛ همراهي اين قشر در دوران همه گيري ويروس منحوس کرونا و اعمال محدوديت ها نيز شايسته تقدير و ستايش است.
سختي هاي مسير انقلاب با حضور اصناف هموار شد و تداوم اين حضور پس از انقلاب نيز موفقيتهاي بيشماري در کشور رقم زد و بر همين اساس بود که حضرت امام خميني (ره)، بنيانگذار کبير جمهوري اسلامي ايران، اصناف را بازوان اصلي انقلاب اسلامي دانست.
در سالي که به تدبير مقام معظم رهبري به نام توليد، دانش بنيان و اشتغال آفرين نامگذاري شده، يقينا اصناف و بازاريان جايگاه ويژه اي در تحقق اين مهم دارند بخصوص با عرضه گسترده کالاهاي توليد داخلي و با عدم عرضه کالاهاي قاچاق، مي توانند باعث تقويت توليد ملي و اشتغال پايدار جوانان اين مرز و بوم شوند.
ضمن تبريک اين روز به تمامي اصناف و فعالان بازار بويژه بازاريان پرتلاش شهرستان، از خداوند منان براي تمامي کسبه و بازاريان توفيق روزافزون مسئلت مي نمايم

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟