يادواره ي ۴۳۰ شهيد شهرستان بن برگزار شد.

سردار سليماني: نگذاريم علم مقدس شهدا به زمين بيافتد.

کد خبر: 167212 تاریخ انتشار: 1400/10/18 13:12:46
نمایش: 523
اخبار
يادواره‌ي با شکوه ۴۳۰ شهيد شهرستان بن با حضور اقشار مختلف مردم شهيدپرور شهرستان، غلامعلي حيدري استاندار ، سردار غلامرضا سليماني رئيس سازمان بسيج مستضفعين ، آقاي راستينه نماينده مردم شهرکرد ، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي و سردار عليمحمد اکبري فرمانده سپاه قمر بني هاشم استان ، خادمان بارگآه ملکوتي امام رضا( ع)،فرماندار شهرستان و جمعي از مديران کل و مسئولين استاني  و شهرستاني در سالن ورزشي شهداي آموزش و پرورش بن برگزار شد. 
در اين يادواره رئيس سازمان بسيج مستضعفين کشور  گفت: انشاءالله تکامل نسخه ي مردم سالاري ديني با دولت انقلابي و همراهي مردم اتفاق بيافتد.
وي اين موضوع را تحقق آرمان حضرت زهرا و سردار سليماني دانست و گفت: جمهوري اسلامي به عنوان يک نظام ديني و عاشورايي تمام ظرفيتهاي لازم را براي گفتمان و نجات بشريت براي رسيدن به صلح و سعادت و پيشرفت دارد و اين گفتمان انحصارا در اختيار مکتب تشيع است .
وي با اشاره به اينکه تفکر بسيار خطرناک غربي توانست بيش از سه دهه در اقتصاد ما ‌‌‌‌‌جولان دهد افزود: بايد الگوي بومي و اسلامي را در تحقق اقتصاد اسلامي پياده کنيم  و از همين مسير بدنبال حل مشکلات مردم باشيم.
سردار غلامرضا سليمان تصريح کرد : يادواره هاي شهدا ، تذکري براي ما خدمتگذاران است که نگذاريم علم نوراني و مقدسي که شهداي ما بر شانه هاي خود حمل ميکردند به زمين بيافتد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟