برگزاري کارگروه ترويج فرهنگ ايثار و شهادت شهرستان بن

شمارش معکوس برگزاري يادواره ۴۳۰ شهيد شهرستان

کد خبر: 167207 تاریخ انتشار: 1400/10/18 12:49:29
نمایش: 529
اخبار
جلسه کارگروه ترويج فرهنگ ايثار و شهادت به رياست کيانوش نادري فرماندار شهرستان بن و اعضاي اين کارگروه تشکيل شد. 
فرماندار در اين جلسه گفت:ترويج به معناي رونق و اشاعه است و اهميت و جايگاه اين کارگروه در راستاي ارتقاء فرهنگ شهرستان بسيارزياد است .
وي با اشاره به اينکه از زندگي تک تک شهدايي که ما تقديم اسلام کرديم کتابها ميتوان نوشت گفت : به فرموده‌ي شهيد سليماني خداوند کسي را بي دليل براي خود نمي خرد کسي که شهيد مي شود قبل از شهادت شهيد بوده است. لحظه به لحظه ي زندگي شهدا در راستاي پرکشيدن به سوي معبود است شهداي عزيز ما به معني واقعي کلمه خداوند را ناظر براعمال خود ميدانستند. ما بايد تمام تلاش خود را در اين مسير مصروف کنيم که جوانان ما به اين مسير و گام برداشتن در آن مشتاق شوند . 
نادري با اشاره به وظايف مسئولين در قبال شهدا گفت: ما مسئوليت داريم و مديون خون شهداي هستيم و بايد در روز حساب پاسخگو باشيم طوري عمل کنيم که در پيشگاه خونهاي تقديم شده به انقلاب شرمنده نباشيم.
در ادامه آقاي اسماعيلي رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان مباحثي در خصوص دستور کار جلسه عنوان کرد و ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي شهرستان بن  و ۹ ديماه روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت اعلام کرد مقرر است يادواره شهداي شهرستان ۱۶ ديماه  راس ساعت ۹ در سالن ورزشي آموزش و پرورش شهر بن، همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) برگزار گردد . 
وي افزود: در راستاي برگزاري اين يادواره، يادواره هاي متعددي در چندماه گذشته با عنوان مشق ايثار و لاله هاي روشن در مدارس شهرستان برگزار شد. همچنين يادواره هاي متعددي که در اين راستا در سطح شهرستان برگزار شده مقدمات برگزاري يادواره شهداي شهرستان را محيا کرده است .
اسماعيلي از شهرداريها و دهياريها خواست فضاسازي و اطلاع رساني يادواره در شهرها و روستاهاي شهرستان به نحو احسن انجام گيرد.
سپس سرهنگ محسن کريمي فرمانده سپاه پاسداران شهرستان بن با گراميداشت ياد و خاطره ي سردار سليماني سيد الشهداي جبهه مقاومت و آرزوي توفيق خدمت براي خدمت گذاران نظام جمهوري، گزارشي از  اقدامات انجام شده در خصوص برگزاري يادواره شهداي شهرستان ارائه داد.
و از مردم دعوت کرد در برگزاري يادواره نقش فعالي داشته باشند و به فراخوان آثار هنري و ادبي  اهتمام بورزند تا بتوانيم از ظرفيت هنرمندان شهرستان استفاده کرده و از هنر ايشان تجليل کنيم.
کريمي با بيان اينکه انتظار داريم در شهرستان فضاسازي شايسته برگزاري يادواره حاکم شود و همه شهرداران و دهياران در اين راستا با ستاد يادواره همکاري داشته باشند گفت: در هر شهر و روستايي متناسب با فضاي آن بايد تبليغات محيطي انجام شود. کريمي گفت سعي بر اينست که در خلال مراسمات شهادت حضرت زهرا(س) و يادواره ميزبان شهداي گمنام باشيم . در پايان جلسه آخرين برنامه ريزي ها و هماهنگي ها در راستاي برگزاري باشکوه يادواره شهداي شهرستان به عمل آمد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟