به مناسبت ميلاد با سعادت زينب کبري(س) از جمعي از پرستاران شهرستان تجليل شد.

کيانوش نادري: امروز عطر ايثار و محبت شما در جامعه پيچيده و فضا را معطر کرده است

کد خبر: 167092 تاریخ انتشار: 1400/09/21
نمایش: 551
اخبار
به مناسبت ميلاد باسعادت حضرت زينب (سلام الله عليها) و روز پرستار امروز در نشستي از پرستاران شبکه بهداشت و درمان شهرستان بن تجليل شد. 

در اين نشست که با حضور فرماندار، رئيس شبکه بهداشت ودرمان، شهردار ، اعضاي شوراي اسلامي شهر بن و جمعي از پرستاران شهرستان تشکيل شد ؛ کيانوش نادري فرماندار شهرستان بن ضمن تبريک ميلاد حضرت زينب سلام الله عليها و روز پرستار خطاب به پرستاران حاضر در جلسه گفت: با شيوع بيماري کرونا و بوجود آمدن شرايط سخت کاري براي پرستاران بايد گفت که اين قشر از جامعه به معناي واقعي از خودگذشتگي کردند به طوري که جلوه ي ايثار و گذشت آنها در خاطر تاريخ خواهد ماند . ما مديون پرستاراني هستيم که از جان گذشتند و در دوران کرونا امنيت سلامت و  روان جامعه را تامين کردند .

وي ضمن تشکر از رئيس جوان، پرتلاش و جهادي شبکه بهداشت و درمان شهرستان گفت: با مديريت خوب آقاي فتاح پور اقدامات خوبي در شهرستان  انجام شده است و زيرساختهايي که محيا شده نسبت به شروع دوره ي مديريت ايشان بسيار قابل توجه است .

 فرماندار از کادر بهداشت و درمان شهرستان خواست  با امکاناتي که در اختيارشان قرار داده مي شود بهترين خدمت را به مردم داشته باشند . 

کيانوش نادري ضمن عرض تبريک روز پرستار گفت: امروز عطر ايثار و محبت شما در جامعه پيچيده و فضا را معطر کرده است. با همين روحيه ايثار پاي کار باشيد و به خدمت به مردم ادامه دهيد. مردم شهرستان بن مردم قدرشناسي هستند و قدر زحمات خدمتگزاران خويش را مي دانند و قطعا خداوند نيز اجر و مزد عظيمي براي شما منظور خواهد کرد. 

در پايان اين نشست با اهداي شاخه گل و لوح تقدير از جمعي از پرستاران شهرستان تجليل شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟