شهردار جديد و اعضاي شوراي اسلامي شهر بن با فرماندار ديدار کردند.

کيانوش نادري: اخلاقا و قانونا دخالت در کار شوراي شهر را درست نمي‌دانم.

کد خبر: 167091 تاریخ انتشار: 1400/09/21 12:01:44
نمایش: 755
اخبار
شهردار جديد شهر بن و اعضاي شوراي اسلامي شهر بن امروز با فرماندار ديدار کردند.

 در اين ديدار کيانوش نادري فرماندارشهر بن با اشاره به اينکه در نظام مقدس جمهوري اسلامي اصل بر  سپردن کار به دست مردم است و اين مساله بسيار ارزشمند است؛ خطاب به شهردار و اعضاي شورا گفت: شما توانسته ايد از فيلتر هاي موجود عبور کنيد و موفق شديد اعتماد مردم را جلب کرده  و نماينده آنها شويد سپس به روال قانون شهردار را انتخاب کرديد . 

فرماندار گفت: بنده بلحاظ اخلاقي و قانوني دخالت در کار شورا را صحيح نميدانم بنابراين شوراي شهر بن در کمال اختيار در خصوص انتخاب شهردار به وظايف خويش عمل کرده است و وظيفه ي فرمانداري نيز تطبيق مصوبات با مُرّ قانون است بايد دقت شود بلحاظ شکلي و ماهوي قوانين رعايت شده باشند ‌و انتخاب شهردار نهايتاََ با امضاي استاندار محترم صورت مي گيرد . 
وي گفت: عليرغم فشارهاي وارد بر فرمانداري بنده از شورا حمايت کردم و خلاف وظايف قانوني خويش عمل نکردم همچنين ضمن تبريک به آقاي صدري  بايد  اين نکته را نيز متذکر شوم عليرغم اينکه شهرداري بن قبل از انقلاب تأسيس شده و سابقه ي بالايي دارد ، شهر بن داراي مشکلات  زيادي است. مردم اين شهر با صداقت ، نجيب ، سليم النفس و قانع هستند ولي انتظار کار و عملکرد جهادي دارند.

نادري با اشاره به اينکه وجود مخالفين در اثناء کار عادي هست ولي عملکرد شما بايد مخالفين را همراه کند گفت: برنامه کوتاه مدت ، ميان مدت و بلند مدت براي خود تعريف کرده و ابتدا مشکلات جزئي را حل کنيد  . 

فرماندار در ادامه از زحمات چهارماهه ي خانم ترابي در مسئوليت سرپرستي شهرداري بن تشکر کرد و گفت: خانم ترابي مانند يک شير زن در طول سرپرستي به خوبي  شهرداري را مديريت کرد و البته کارمندان شهرداري و شورا هم  به ايشان کمک کردند .

نادري در پايان  از شوراي شهر خواست با شهردار همراهي و شهردار را در پيشبرد امور کمک نمايد و با رعايت قانون و خدمت به مردم روحيه ي جهادي و کارآمدي خود را ثابت کند .

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟