محمد جعفر نوآيين به عنوان رئيس جديد شرکت توزيع نيروي برق شهرستان بن معرفي شد.

کيانوش نادري از زحمات صادقانه ي صادق رئيسي تقدير کرد.

کد خبر: 167089 تاریخ انتشار: 1400/09/21 11:57:57
نمایش: 733
اخبار
رئيس جديد مديريت توزيع نيروي برق شهرستان بن معرفي شد. در مراسمي با حضور کيانوش نادري فرماندار بن و مجيد فرهزاد مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق استان آقاي محمد جعفر نوآيين به عنوان رئيس جديد مديريت توزيع برق بن معرفي و از زحمات آقاي صادق رئيسي تقدير شد . 
در اين جلسه کيانوش نادري ضمن تشکر از زحمات شرکت توزيع برق استان از تلاش‌هاي صادقانه وخالصانه صادق رئيسي در شهرستان بن تشکر کرد. نادري با اشاره به اينکه صادق رئيسي يکي از فعالترين و کارآمدترين مديران شهرستان بن بود گفت: در کليه مراسمات دهه ي فجر و هفته ي دولت شرکت برق شهرستان پروژه هاي خوبي براي افتتاح و کلنگ زني قابل ارائه داشت و اجراي پروژه ها نيز به صورتي بود که اگر در دهه فجر پروژه اي کلنگ زني مي‌شد در هفته‌ي دولت پروژه به بهره برداري مي‌رسيد و اين نشان از درايت آقاي رئيسي براي مديريت در اين شهرستان بود .  
در اين جلسه صادق رئيسي با ارائه ي گزارشي از عملکرد خود در شهرستان گفت: در اکثر روستاهاي شهرستان نسبت به بهسازي شبکه برق اقدام شده که البته روستاهاي باقي مانده نيز در آينده ي نزديک بهسازي خواهند شد .وي همچنين بهسازي شبکه برق رساني در نقاط مختلف شهري شهرستان و احداث ساختمان مديريت توزيع برق را از اقدامات خود در دوره ي مديريت ذکر کرد و گفت: مجموعا در پروژه هاي بهسازي در دوره ي مديريت بنده در شهرستان بن 97٬700٬000٬000 ريال اعتبار صرف شده است .
در پايان فرماندار ضمن آرزوي موفقيت براي صادق رئيسي در سمت جديد از انتصاب محمدجعفر نوآيين ابراز خرسندي کرد و گفت: اميدواريم با سابقه خوب مديريتي ايشان مديريت توزيع نيروي برق شهرستان همچنان به مسير رو به رشد خود ادامه دهد . 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟