يادواره شهيد درياقلي سوراني و ۴۲ شهيد يانچشمه برگزار شد.

فرمانده سپاه قمر بني هاشم (ع) استان گفت: اقتدار امروز نظام به برکت خون شهدا و ايثارگري رزمندگان است.

کد خبر: 156983 تاریخ انتشار: 1400/09/06 11:23:39
نمایش: 316
اخبار
يادواره شهيد درياقلي سوراني ناجي آبادان و ۴۲ شهيد يانچشمه چهارمحال و بختياري با رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي در آستانه هفته بسيج و سالروز شهادت اين شهيد جمعه شب در شهرستان بن برگزار شد.   در اين مراسم که فرمانده سپاه قمر بني هاشم (ع)  فرماندارشهرستان بن، فرمانده سپاه ناحيه بن ، مسئولين شهرستاني و مردم شهيدپرور يانچشمه حضور داشتند، سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه قمر بني‌هاشم(ع) چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه اقتدار امروز نظام به برکت خون شهدا و ايثارگري رزمندگان، جانبازان، ايثارگران و خانواده آنهاست، گفت: جوانان امروز ما کمتر از جوانان دوران دفاع مقدس نيستند و در همه صحنه‌ها حضور فعال دارند.
سردار پاسدار علي محمد اکبري جمعه شب در يادواره شهيد درياقلي سوراني(ناجي آبادان) و ۴۲ شهيد شهر يانچشمه افزود: امروز جوانان و به خصوص اعضاي بسيج و سپاه محکمتر و مقاومت تر از هميشه در ميدان حضور دارند.
وي به انسجام و سازماندهي جوانان اشاره کرد و گفت: امروز به برکت خون شهدا ، ايثارگري خانواده شهدا و ايثارگران، دعاي خانواده شهدا در هر نقطه کشور گردان‌هاي متعدد آماده مقابله با هر گونه خطر هستند و در زمينه امداد رساني، محروميت زدايي آمادگي دارند تا با حضور هميشگي خود نقشه‌هاي دشمن را نقش بر آب  و ادامه دهنده راه شهدا باشند.
به گفته وي، شهيد درياقلي سوراني و ديگر شهدا، مرگ با عزت را انتخاب کردند تا با گذشتن از جان خود دشمن را ناکام کنند.
اکبري افزود: درياقلي سوراني ناجي آبادان با گذشتن از جان خود و اطلاع رساني سريع به مردم ،اجازه نداد که يک وجب از خاک کشور به دست دشمن بيفتد و نقشه دشمن براي تصرف خاک کشور ناکام ماند.
به گفته وي، شهدا با گذشتن از جان خود در برابر دشمنان ايستادند و نام و ياد خود را در کشور ماندگار کردند و ما بايد ادامه دهنده راه شهدا باشيم.
فرمانده سپاه قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: امروز جوانان و نوجوانان با الگو گرفتن از شهدا و ايثارگران و پشتيباني از ولي فقيه از نظام و کشور دفاع کنند و اجازه ندهند، دشمن نقشه‌هاي خود را در کشور اجرا کند.
وي اظهار داشت: پيروزي امروز جبهه مقاومت برگرفته از الگوي رفتاري مردم ايران در مقابل دشمنان است .
به گفته وي، در هر حادثه که دشمنان آماده شدند که در صحنه باشند،مردم به ميدان آمدند و در مقابل نقشه‌هاي دشمن ايستادگي کردند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟