در سفر يک روزه ي وزير نيرو به استان

علي اکبر محرابيان از تصفيه خانه پروژه ي انتقال آب بن- بروجن بازديد کرد.

کد خبر: 156975 تاریخ انتشار: 1400/09/06 11:11:13
نمایش: 277
اخبار
در سفر يکروزه وزير نيرو به استان چهارمحال و بختياري علي اکبر محرابيان از تصفيه خانه پروژه انتقال آب بن-بروجن بازديد کرد در اين بازديد اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري ،کيانوش نادري فرماندار شهرستان بن و احمد راستينه نماينده مردم شهرکرد،بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي خواستار اجراي اين پروژه در اسرع وقت شدند. کيانوش نادري با اشاره به اينکه با توجه به کاهش نزولات آسماني و خشکسالي هاي اخير، در شهرستان بن با کمبود شديد آب شرب مواجه هستيم به گونه اي که در تابستان امسال و در شب عاشورا مجبور شديم با تانکر به مرکز شهرستان آبرساني کنيم گفت: تامين آب شرب سه شهر و هشت روستاي اين شهرستان از طريق  پروژه ي بن- بروجن بايد در اسرع وقت انجام شود .
فرماندار بن با بيان آمار فزاينده بيکاري جوانان و مهاجرت از شهرستان، از وزير نيرو درخواست کرد  به طرح هاي کشاورزي که از سالهاي گذشته معطل مانده اند حق آبه اختصاص داده شودو تکليف سرمايه هاي مردم که در اين راستا هزينه شده و سالها منتظرند مشخص شود.
نادري در ادامه با تشريح مشکلات پروژه ي بيست ساله شبکه ي فاضلاب شهر بن از وزير خواست نسبت به اجرا و تخصيص اعتبار اين پروژه مساعدت شود.
 در اين بازديد کريمي کارفرماي پروژه ي انتقال آب بن- بروجن با توضيح مشخصات اين پروژه و اقداماتي که تا کنون انجام گرفته است  مشکلات موجود بر سر راه اجراي اين پروژه را تشريح کرد و اتفاقات نابهنجار پيش آمده من جمله به آتش کشيدن خودرو پيمانکار و تخريب تجهيزات و عدم تامين امنيت مجريان پروژه را برشمرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟