کيانوش نادري:

با داشتن بالاترين سرانه فضاهاي ورزشي کمترين اقبال به اين فضاها مواجهيم

کد خبر: 156973 تاریخ انتشار: 1400/09/06 11:03:30
نمایش: 268
اخبار
جلسه صميمي فرماندارو مدير کل ورزش و جوانان استان با نمايندگان مردم شهر يانچشمه در فرمانداري تشکيل شد. در اين جلسه کيانوش نادري فرماندار شهرستان بن، ضمن تشکر از مدير کل ورزش و جوانان استان بابت حضور در  اين جلسه گفت: جلسه رادر بالاترين سطح تشکيل داديم چرا که استعداد ورزش شهر يانچشمه براي ما اهميت بسياري دارد و علاوه بر آن تلاش بر اين است که در اين جلسه همه ي حرفها و گلايه ها گفته شود و از اين پس همت همه بزرگان بر پيشبرد امور و توسعه ورزش اين شهر باشد. 
کيانوش نادري با بيان اينکه سطح زيربناي مکانهاي ورزشي شهرستان رضايت بخش است، از  عدم اقبال جوانان به امکانات موجود ابراز نارضايتي کرد و گفت: امکانات ورزشي بايد استفاده شود که اگر استفاده نشود تجمع امکانات در يک محل ارزشي ندارد همه ي خدمت گذاران  رضاي خدا در نظر بگيرند ولي اين موضوع را هم مد نظر داشته باشيم که بايد قدر نعمتها و امکانات را بدانيم و  شکر نعمت کنيم چراکه شکر نعمت نعمتت افزون کند. 
فرماندار افزود: در سال جاري در کميته برنامه ريزي شهرستان براي تکميل و راه اندازي پروژه هاي نيمه تمام شهرستان اعتبارات خوبي پيش بيني شده که اميدواريم با تخصيص مناسب و به موقع، اين پروژه ها در اسرع وقت اجرا و مورد بهره برداري قرار گيرد.
در ادامه بهزاد احمدي رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان بن ضمن ارائه ي گزارشي از وضعيت ورزش شهرستان  کمبودها و مشکلات اين حوزه را مطرح کرد و به طور ويژه به مسائل موحود در ورزش شهر يانچشمه را بيان نمود.
پس از بيان دغدغه ها و مشکلات موجود در اين شهر توسط حضار ،حميدکريمي مديرکل ورزش و جوانان استان ضمن ابراز خرسندي از حضور در شهرستان و بيان دغدغه هاي جوانان شهر يانچشمه در حوزه ي ورزش گفت:
اگر  دوستي و مودت بين  اهالي ورزش باشد  کارها و پيشبرد امور بهتر انجام ميگيردبنابراين مشکلات جزئي و اختلافات را بين خود حل کنيد که ذهن مديران ارشد را درگير نکند و آنها بتوانند وقت خود را به مشکلات کلان اختصاص دهند. 
وي با اشاره به اينکه شهرستان بن بيشترين سرانه ي ورزشي استان را دارد گفت: متاسفانه اين امکانات توزيع عادلانه اي در گذشته نداشته است و دليل بوجودآمدن اين وضعيت،  موازي کاريها و عدم همکاري بين بخشي در نهادها و ادارات مختلف است که باعث شده  اکنون شاهد نارضايتي برخي شهرها و روستاها در اين خصوص باشيم . 
کريمي با بيان اين مطلب که در سال جاري براي  سالن سقف کوتاه جودو  شهر بن کمپ قايقراني و تعميرات  اعتبار خوبي در نظر گرفته شده گفت: اميدواريم اين اعتبارات تخصيص خوبي داشته باشد تا شاهد اتمام اين پروژه ها در آينده نزديک باشيم. ضمن اينکه در حال حاضر شوراي برنامه ريزي مطلقا اجازه اجراي هيچ پروژه جديدي را نميدهد مگر آنکه مردم در کار مشارکت جدي داشته باشند و بخشي از فرآيند ساخت و سازها را به عهده بگيرند در آن صورت باقي مانده ي هزينه را دولت پرداخت خواهد کرد.
مدير کل ورزش و جوانان استان افزود: 
سياست اين اداره کل توسعه متوازن است و اگر زيرساخت مناسبي وجود داشته باشد قطعا اردوها و مسابقات مختلف در شهرستان برگزار ميشود. همچنين با توجه به پتاتسيلهاي شهر يانچشمه بايد هياتها‌ي ورزشهاي توپي، ورزشهاي ساحلي و آبي فعالتر شود و توسعه در اين ورزشها در شهر يانچشمه در دستور کار قرار گيرد.
وي در انتها گفت: اگر با همفکري و همدلي منطقه مشکلات بررسي شود اهتمام جدي در راستاي حل آنها وجود داشته باشد ما نيز در اختصاص اعتبارات کمک ميکنيم. 
در پايان مدير کل ورزش و جوانان استان از زحمات و تلاشهاي فرماندار شهرستان بن در راستاي توسعه ي ورزش در شهرستان تقدير و تشکر  کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟