فرماندار شهرستان بن در مراسم احياي آيين بومي محلي چمچه گلين گفت:

سعي شود از پتانسيلها و ظرفيتهاي وافر شهرستان در مسير رشد فرهنگي بيشتر استفاده شود.

کد خبر: 156867 تاریخ انتشار: 1400/08/16 10:12:27
نمایش: 357
اخبار

مراسم احيا و نکوداشت چمچه گلين با حضور فرماندار، تعدادي از مسئولان ، هنرمندان و فرهنگ دوستان شهرستان  در سالن آموزش و پرورش شهرستان بن برگزار شد .

به مناسبت روز هنرمند ، آيين احياء و نکوداشت  چمچمه گلين با همکاري ادارات شهرستان بن و تيم فرهنگي هنري بوکا برگزار شد.
کيانوش نادري،فرماندارشهرستان بن در اين نشست ضمن عرض تبريک به مناسبت ميلاد پيامبر اعظم و روز هنرمند، شهدا و ايثارگران را هنرمندترين اقشار جامعه خواند که با بذل جان خويش نهال اسلام را آبياري کردند و افزود بحمدالله مردم شريف شهرستان بن از پيشتازان و پيش قراولان اين عرصه بوده اند . کيانوش نادري با اشاره به اينکه اين شهرستان در عرصه ي فرهنگ و هنر نيز سابقه ي درخشاني دارد، ميرزا حبيب دستان بني را از مفاخر شهرستان خواند که با اقدامات بي نظير خود شهر بن را پر آوازه کرد. 
نادري ضمن ابراز خرسندي از برگزاري آيين احياء چمچه گلين و تقدير از کليه دست اندرکاران برگزاري اين مراسم گفت: اميدواريم در آينده شاهد برگزاري برنامه هاي فرهنگي و هنري بيشتري در سطح شهرستان باشيم. وي در ادامه بر شناسايي پتانسيلها و ظرفيتهاي فرهنگي ناب شهرستان تاکيد کرد و خواستار ارج نهادن به اين پتانسيلها و سرمايه گذاري در اين حوزه شد. 
گفتني است در اين آيين برنامه هاي فرهنگي و هنري مختلف توسط هنرمندان شهرستان برگزار و از تعدادي از هنرمندان و فعالان فرهنگي-هنري شهرستان تجليل شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟