از تعدادي از پيشکسوتان جهاد و شهادت در شهرستان بن تجليل شد.

سردار علي محمد اکبري: به کوري چشم دشمنان و با مقاومت مردم چهل سالگي انقلاب را جشن گرفتيم.

کد خبر: 156665 تاریخ انتشار: 1400/07/10 10:14:40
نمایش: 313
اخبار
آيين تجليل از پيشکسوتان جهاد و شهادت، در روز پاياني هفته دفاع مقدس، در  سالن ورزشي نه دي شهر  بن برگزار شد. در اين برنامه بخاطر شرايط شيوع بيماري کرونا تعداد محدودي از رزمندگان پيشکسوت دفاع مقدس شهرستان بن به نمايندگي رزمندگان و ايثارگران اين شهرستان حضور داشتند. 
سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم استان چهارمحال و بختياري در اين مراسم با اشاره به خاطراتي از سالهاي دفاع مقدس و جنگ سوريه به بيان رشادتها و دلاوريهاي رزمندگان  پرداخت و ياد و خاطره ي شهداي انقلاب اسلامي و مدافعان حرم را گرامي داشت و  روحيه ايثار ،شجاعت و دلاوري فرزندان انقلاب اسلامي را ستود.
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم استان با گريزي به بيانات مقام معظم رهبري در خصوص اقتدار ايران اسلامي و تاکيد معظم له بر تلاش براي قدرتمند شدن در همه زمينه ها  گفت: با توجه به کارشکني هاي مداوم دشمنان و تلاش آنان براي نابودي جمهوري اسلامي به کوري چشم آنها بحمدالله توانستيم چهل سالگي انقلاب را با مقاومت مردم اين مرز و بوم جشن بگيريم. 
در پايان اين مراسم از چندتن از پيشکسوتان  سالهاي دفاع مقدس، به نمايندگي از رزمندگان شهرستان بن تجليل شد . 
گفتني است شهرستان بن به عنوان قطب ايثار و شهادت در استان چهارمحال و بختياري، بيش از ۴۰۰ شهيد، ۷۰۰ جانباز و ۱۳ آزاده تقديم انقلاب اسلامي کرده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟