جشنواره ي کتابخواني رضوي در شهرستان بن برگزار ميشود .

فرماندار شهرستان بن از مردم براي شرکت در جشنواره کتابخواني رضوي دعوت کرد.

کد خبر: 156644 تاریخ انتشار: 1400/07/06 08:25:33
نمایش: 348
اخبار
فرماندار شهرستان بن جشنواره كتابخواني رضوي  را موهبتي الهي براي تقويت بنيه علمي، اعتقادي؛ و ضامن رشد اخلاقي و فكري خانواده ها دانست.
كيانوش نادري در گفتگو با روابط عمومي اداره كل كتابخانه هاي عمومي چهارمحال و بختياري گفت:
امروزه اهميت مطالعه و كتابخواني بيش  از پيش نمايان شده و در يك جامعه هيچ تحول و پيشرفتي اتفاق نمي افتد مگر آنكه مردم آن جامعه از نظر مطالعاتي و اطلاعاتي خود را ايمن و غني كرده باشند. موفقيت يك جا جامعه معه در تمام حوزه هاي فرهنگي، سياسي،‌ اقتصادي، هسته اي و.... درگروه اهتمام جدي مردم و مسئولين به فراگيري علم و دانش است.
رئيس انجمن كتابخانه هاي عمومي شهرستان بن افزود: فضاي كرونايي هرچند در تمامي حوزه ها تهديد جدي بود و هست؛ لكن ماندن در خانه براي افراد وقت شناس و علاقمند، فرصتي ساخت تا با گره زدن خود به مطالعه، به رشد علمي، اطلاعاتي، اعتقادي و.... خود تحقق بخشند.
بحمدالله ما شاهد فعاليت هاي كتابخانه هاي عمومي اين شهرستان در فضاي مجازي هستيم و از اينكه اين عزيزان در اين شرايط خدمات خود را بصورت مستمر و با اجراي برنامه هاي زنده در فضاي مجازي از مردم دريغ نكردند تشكر مي نمائيم. 
ايشان اضافه كردند: بي شك در ايران  اسلامي عزيز اين رشد و بالندگي توام با فرهنگ ديني غني است كه مي تواند گره گشاي بسياري از مسائل فرهنگي ما باشد. قطعا توجه به سيره ائمه معصومين(ع) ياريگر و چراغ راه همه ما در اين دنياي مدرن و ماشيني خواهد بود. يكي از برنامه هاي خوب و تاثيرگذار دراين خصوص جشنواره رضوي هست كه بحمدالله دوره يازدهم آن از سوي نهاد كتابخانه هاي عمومي و به همت فعالين حوزه كتاب و كتابخواني درحال برگزاري است. بنده اعتقادم بر اين است كه باتوجه به اجراي باشكوه و موفق اين جشنواره و بازخورد مثبت آن در زندگي مردم در سالهاي اخير، بايستي به گونه اي عمل بشود كه خانواده اي يافت نشود كه از اين موهبت الهي بازماند. لذا از مردم ولايي و انقلابي شهرستان بن دعوت مي كنم كه با حضور و شركت در اين جشنواره ضامن رشد فرهنگي،‌ علمي و تقويت اعتقادي خانواده خود باشيد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟