جلسه قرارگاه عملياتي شهيد حاج قاسم سليماني در سالن جلسات فرمانداري برگزار شد.

اعمال محدوديتهاي جديد در ايام عيد سعيد فطر

کد خبر: 155916 تاریخ انتشار: 1400/02/21 12:21:42
نمایش: 411
اخبار
جلسه قرارگاه عملياتي شهيد حاج قاسم سليماني شهرستان بن با حضور فرماندار و اعضاي قرارگاه برگزار شد.
در اين جلسه مطرح شد با توجه به اينکه تزريق واکسن براي گروه هدف به صورت رايگان انجام مي شود ، کليه ي خانواده ها نسبت به تزريق واکسن براي افراد سالمند بالاي ۸۰ سال خانواده اقدام کنند . در صورت عدم تزريق واکسن و ايجاد هر مشکلي مسئوليت با خود خانواده است.
با توجه به اينکه بيشترين ميزان ابتلا در مهماني ها و دورهمي ها صورت مي‌گيرد از مردم شريف و فهيم شهرستان تقاضا ميشود از حضور در اين جمعها خودداري کنند. همچنين برگزاري مراسمات ختم و ترحيم و جشنهاي تولد،عقد و عروسي در اين ايام ممنوع است.
جهت برگزاري نماز عيد سعيد فطر مقرر شد متوليان برگزاري مراسم و نمازگزاران گرامي با رعايت کامل پروتکل هاي بهداشتي در فضاي باز و فاصله دو متري از هر طرف بين نمازگزاران و همراه داشتن لوازم شخصي نسبت به اقامه نماز اقدام کنند.
از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ماه محدوديت ورود و خروج به شهرستان اعمال شده در صورت مشاهده خودروهاي غيربومي جريمه ۵۰۰ در نظر گرفته مي‌شود.
همچنين آرامستانهاي شهرستان و اماکن متبرکه و بقاع مقدس امامزادگان در ايام عيد تعطيل است.از همشهريان خواهشمند است براي پيشگيري از شيوع کرونا از حضور در اين مکانها بپرهيزند .
از کليه دغدغه مندان و دلسوزان شهرستان درخواست ميگردد در صورت مشاهده تخلف مراتب را به نيروي انتظامي و شبکه بهداشت شهرستان اطلاع دهند تا از شيوع بيشتر بيماري و درخطر افتادن جان همشهريان جلوگيري شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟