تشکيل جلسه کارگروه تخصصي اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان بن

کيانوش نادري فرماندار شهرستان بن بر جذب حداکثري و ثبت تعهد اشتغال دستگاه هاي اجرايي در سامانه رصد تأکيد کرد

کد خبر: 154898 تاریخ انتشار: 1399/09/20 01:21:11
نمایش: 413
اخبار
روز سه شنبه هجدهم آذرماه جلسه کارگروه تخصصي اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان بن به رياست فرماندار و با حضور اعضا ي کار گروه شامل دستگاه هاي اجرايي و بانک هاي عامل تشکيل گرديد.
کيانوش نادري فرماندار شهرستان بن بر جذب حداکثري و ثبت تعهد اشتغال دستگاه هاي اجرايي در سامانه رصد تأکيد کرد و از اداره کار شهرستان خواست اين موضوع را به طور جد پيگيري کرده و گزارش آن را به طور مرتب به فرمانداري گزارش نمايد.
وي همچنين به فراهم آوردن زمينه بهره مندي مشاغل آسيب ديده از کرونا از تسهيلات مربوطه نيز اشاره کرد و گفت دستگاه هاي مرتبط اطلاع رساني مناسبي در اين خصوص به عمل آورند تا گروه هاي هدف اين تسهيلات بتوانند از اين تسهيلات استفاده نمايند.
در ادامه ميزان تعهد اشتغال سال جاري شهرستان به تعداد ۸۹۴نفر بررسي شد که با توجه به آمار ثبت شده در سامانه اشتغال مقرر شد دستگاه هاي اجرايي و بانکها بر ثبت شغل‌هاي جديد ايجاد شده در سامانه رصد اهتمام ورزند.
در اين جلسه همچنين آخرين وضعيت تسهيلات پرداختي شهرستان از محل طرح هاي اشتغال روستايي و عشايري و تسهيلات کرونا بررسي گرديد. گفتني است تا کنون ۱۲۲ميليارد ريال پرونده از محل تسهيلات اشتغال روستايي به بانک هاي عامل ارسال شده است که۹۱ميليارد ريال آن پرداخت گرديده  و از اين محل براي۳۰۶ نفر اشتغال ايجاد شده است .همچنين در سال جاري ۳۴۳فقره پرونده درخواست تسهيلات کرونا با ميزان اشتغال زدايي ۳۵۷نفر و تسهيلات درخواستي ۲۴/۵ميليارد ريال به بانک عامل ارسال شده که تاکنون ۱۲/۰۶ ميليارد ريال آن پرداخت شده است.

مولف: پوریا قنبریان

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟