جلسه کارگروه فرهنگي اجتماعي زنان و خانواده در سالن جلسات فرمانداري و به رياست کيانوش نادري فرماندار شهرستان و با حضور معاون اجتماعي اداره کل لهزيستيو اعضاي شهرستاني کارگروه برگزار شد

ابلاغ دستورالعملهاي بهداشتي ويژه برگزاري مراسم ايام محرم به ادارات و هيئات و لزوم اجراي دقيق آنها در دستور کار

کد خبر: 154311 تاریخ انتشار: 1399/06/01 15:19:02
نمایش: 437
اخبار
جلسه کارگروه فرهنگي اجتماعي زنان و خانواده در سالن جلسات فرمانداري و به رياست کيانوش نادري فرماندار شهرستان و با حضور معاون اجتماعي اداره کل لهزيستيو اعضاي شهرستاني کارگروه برگزار شد.
در اين جلسه فرماندار شهرستان بن در خصوص ابلاغ دستورالعملهاي بهداشتي ويژه برگزاري مراسم ايام محرم به ادارات و هيئات و لزوم اجراي دقيق آنها توضيحاتي ارائه دادو به نصب العين قرار دادن فرمايشات مقام معظم رهبري و فتاواي مراجع معظم تقليد در اين راستا تاکيد کرد.
وي ابراز اميدواري کرد با رعايت حداکثري در ايام محرم شتهد افزايش نرخ ابتلايعزيزانمان به اين بيماري منحوس نباشيم.

در ادمه شرح وظايف و اقدامات بهزيستي استان در خصوص کميته زنان سرپريت خانواده سند تقسيم کار ملي  کاهش آسيبهاي اجتماعي مطرح و انتظارات اين اداره کل از ادارات  و دستگاه هاي شهرستاني عنوان شد.
همچنين مقرر شد در خصوص آسيب اجتماعي خودکشي در سطح شهرستان بررسي هاي کارشناسانه و علمي دقيق به عمل آيد،تابتوان اقدامات مؤثري در راستاي کاهش آمار اقدام به خودکشي انجام داد.
در انتها کيانوش نادري تأکيد کرد عليرغم اينکه آمار اقدام به خودکشي در شهرستان بن نسبت به بسياري از  شهرستانهاي استان و نرم استاني کمتر است لکن همين تعداد نيز براي شهرستاني که داعيه دار حسينيه استان است زيبنده نيست و بايد اقدامان مداخله اي علمي در راستاي ريشه يابي دقيق علل خودکشي وارائه راهکارهاي کارشناسانه جهت کاهش ميزان آن بعمل آيد.

مولف: پوریا قنبریان

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟