کيانوش نادري در جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان شهرستان:

شهرستان بن رتبه اول را در سرانه ورزشي ، جذب تسهيلات اشتغالزايي و تشکيل منظم و مؤثر جلسات ستادساماندهي امور جوانان در استان دارد.

از سپاه پاسداران و ورزش و جوانان تشکر میکنم.

کد خبر: 154012 تاریخ انتشار: 1399/04/08 09:25:57
نمایش: 655
اخبار
جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان شهرستان بن به رياست کيانوش نادري فرمانداري شهرستان،دکتر شيرواني معاون فرهنگي و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان ،دکتر صادقي رئيس گروه ستاد ساماندهي امورجوانان استان، معاون صندوق کارآفريني اميد استان و اعضاي ستاد شهرستاني در سالن جلسات فرمانداري بن تشکيل شد.
در اين جلسه فرماندار با بيان اينکه تا کنون جوانان ايران اسلامي در همه صحنه ها نقش پر رنگي ايفا کرده اند بر حضور نمايندگان جوانان شهرستان در کليه جلسات ستاد ساماندهي امور جوانان شهرستان تأکيد کرد و گفت جوانان بايد از اين طريق در جريان تصميمات قرار بگيرند و به مسئولين در راستاي تصميم گيري بهتر مشورت بدهند .
نادري ضمن تشکر از سپاه ناحيه شهرستان بن بدليل راه اندازي و بهره برداري سالن ورزشي گفت:در خصوص رفع مشکلات زمين چمن شهربن در سال گذشته تلاشهاي زيادي صورت گرفت سعي کرديم با تزريق اعتبارات تشکيل جلسات و بازديد هاي ميداني توسط مسئولين استاني مشکلات را حل کنيم که بحمدالله الان قابل بهره براي است . 
وي همچنين با اشاره به اينکه بودجه سالن سقف کوتاه بن پرداخت و فونداسيون و اسکلت بندي آن انجام شده ؛ اضافه کرد: در سال گذشته از طريق جابجايي اعتبارات ،اعتبار بيشتري به اين پروژه تعلق گرفت و در اعتبارات سال جاري نيز رديف خوبي براي اين سالن مدنظر قرار گرفته است.
در خصوص کمپ قايقراني نيز بازديدها و پيگيري هاي 
لازم انجام شده است که اميدواريم مشکلات آن بزودي حل شود. 
فرماندار شهرستان بن گفت: خوشبختانه در شهرستان بن از لحاظ زيرساختهاي ورزشي وضعيت خوبي داريم .بطوريکه سرانه ورزشي استان ۰/۳۱۲ متر مربع است در حالي که در شهرستان بن با احتساب پروژهاي اخير ۰/۶۸۷متر مربع است که از اين لحاظ رتبه اول را در استان داريم و در حال حاضر کليه روستاهاي شهرستان داراي سالن ورزشي با کيفيت مناسب هستند و هيأت هاي ورزشي و جوانان بايد همت کنن که اين سالنها خالي نماند و از اين ظرفيتها در راستاي افزايش نشاط و شادابي و رواج ورزش ميان جوانان استفاده شود . 
در ادامه در خصوص تعيين تکليف اراضي طرح کشاورزي شرکت تعاوني بانوان گرداب بن مقرر شد در اسرع وقت جلسه اي با حضور مدير کل منابع طبيعي و جهاد کشاورزي استان و نمايندگان شرکت تشکيل گردد.
همچنين جهت غني سازي اوقات فراغت مقرر شد کليه ادارات فرهنگي ضمن رعايت کامل پروتکل هاي بهداشتي کليه کلاسها را باهماهنگي شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار نمايند و تا حد امکان از ظرفيت فضاي مجازي نيز براي غني سازي اوقات فراغت استفاده نمايند و کانونهاي فرهنگي و هنري مساجد نيز تمام شهرها و روستاها را در طرح غني سازي اوقات فراغت پوشش دهند.
مقرر شد ادارات شهرستات در خصوص جذب سهم بيشتري از تسهيلات اشتغالزايي اطلاع رساني مناسب تري انجام دهند .
 در پايان کيانوش نادري با بيان اينکه در سال گذشته ستاد ساماندهي امور جوانان شهرستان بن در برگزاري منظم جلسات ، پيگيري و انجام مصوبات استان رتبه اول راکسب کرد ضمن تقدير از رئيس ورزش و جوانان شهرستان افزود: در سال۹۸مجموع تسهيلات دريافتي در شهرستان بن از محل تفاهم نامه ورزش جوانان با صندوق کارآفريني اميد و بانک قرض الحسنه رسالت۶۱۰ ميليون ريال بوده است که سهم مورد انتظار دريافت اين تسهيلات به نسبت جمعيت جوانان استان ، براي جوانان شهرستان بن ۲/۸درصد بوده است که موفق به جذب ۱۴/۵درصد شده ايم و رتبه اول را در اين زمينه در سطح استان داريم.
تهيه کننده خبر: زينب روحاني

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟