کيانوش نادري در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان

مديران ادارات اجرايي در جذب بيشترين درصد تسهيلات کمک به مشاغل آسيب ديده از کرونا همت کنند.

محری طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت استان گفت پیش بینی میشود درسال 99شاهد ایجاد حداقل 200شغل در شهرستان بن باشیم.

کد خبر: 153991 تاریخ انتشار: 1399/04/04
نمایش: 492
اخبار
جلسه کارگروه اشتغال شهرستان بن  در محل سالن جلسات فرمانداري تشکيل شد.
در اين جلسه که با مديريت فرماندار و حضور آقاي رئيسيان مجري طرح هاي اشتغالزايي بنيادبرکت در استان و مديران شهرستاني عضوکارگروه برگزار شد، مقرر شد دستگاه هاي عضو ظرف مدت يک هفته ميزان اشتغال ايجاد شده در سال۹۸توسط دستگاه مربوطه را همراه با مستندات به فرمانداري ارسال نمايند . 
در اين جلسه  کيانوش نادري گفت جهت حمايت مشاغل آسيب ديده از کرونا مبلغ ۴۰هزار ميليارد تومان در کل کشور براي پرداخت تسهيلات به آسيب ديدگان اختصاص يافته است که سهم استان چهارمحال و بختياري از اين مبلغ چيزي حدود۵۵۴ميليارد تومان است که به صورت استاني ميان متقاضيان واجد شرايط توزيع خواهد شد. هر شهرستان ميتواند به ميزان نياز و درخواست خود از اين اعتبارات جذب کند.
 لذا همت مديران شهرستان و همچنين خود مردم در جذب بيشترين درصد از اين اعتبارات مهم است . 
وي در ادامه از مديران شهرستان خواست ضمن اطلاع رساني صحيح به آحاد مردم در جذب حداکثري اين تسهيلات تلاش کنند.
نادري در ادامه گفت :
تعهد اشتغال ادارات شهرستان در سال۹۸، ۸۲۲ نفر بوده است که تا تاريخ سي ام مهرماه تعداد۲۱۳نفر در سامانه رصد ثبت شده اند و تعداد باقي مانده به دليل قطعي سامانه قابل مشاهده نبوده اند که نياز است ادارات شهرستاني ميزان اشتغال ايجاد شده خود را ظرف مدت يک هفته همراه مستندات، به فرمانداري ارسال نمايند.
در حاشيه اين جلسه مجري طرح هاي اشتغالزايي بنياد برکت استان گفت: 
تعداد طرح هايي که در سال ۹۸ تحت نظارت بنياد برکت در شهرستان آغاز گرديده ۲۲۰ طرح با اعتبار ۰۰۰\۰۰۰\۴۵۰\۴۸ ريال بوده است.همچنين از ابتداي سال جاري تاکنون نيز تعداد ۹۵ طرح با اعتبار ۰۰۰\۰۰۰\۰۰۰\۳۲ريال به بانکهاي عامل معرفي شده اند. رئيسيان خاطرنشان کرد : 
در سال۹۸ ،۳۵۰ شغل مستقيم و غير مستقيم از قبل اجراي طرح هاي اشتغالزايي بنياد برکت در حوزه هاي کشاورزي ، صنايع دستي، مشاغل خدمات فني و گردشگري در  شهرستان بن ايجاد شده است که پيش بيني مي‌شود در سال ۹۹ شاهد ايجاد اشتغال حداقل۲۰۰ شغل ديگر باشيم.
تهيه کننده خبر: زينب روحاني

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟