.

پيام تسليت فرماندار شهرستان بن در پي شهادت سردار شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني

کد خبر: 63221 تاریخ انتشار: 1398/10/14
نمایش: 639
اخبار
پيام تسليت فرماندار شهرستان بن در پي شهادت سردار قاسم سليماني:


بسم الله القاصم الجبارين
انالله و انا اليه راجعون

🔸مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا
در ميان مؤمنان مرداني هستند که بر سر عهدي که با خدا بستند صادقانه ايستاده‌اند؛ بعضي پيمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشيدند)، و بعضي ديگر در انتظارند؛ و هرگز تغيير و تبديلي در عهد و پيمان خود ندادند.

شهادت هنر مردان خداست.
خبر ناگهاني شهادت سردار شجاع جهان اسلام سپهبد#شهيد قاسم سليماني دلهارا اندوهناک و و چشم ها را گريان کرد اما قلبها با اين غم ،سخت تر خواهند تپيد و چون پولاد آبديده براي انتقامي سخت انتظار ميکشند. 
بي شک شهادت والاترين پاداش خداوند به بندگان مخلص است. و پاداشي جز شهادت را براي ايشان نميتوان متصور بود. 
قطعا اين گستاخي بي شرمانه آمريکا بي پاسخ نخواهد ماند و تاوان سنگيني بابت اين جنايت بزرگ خواهد داد. جبهه ي کفر و استکبار بداند که سنگر مقاومت هيچ گاه با شهادت خالي نخواهد شد و خون شهيد در رگهاي امت اسلام تکثير خواهد شد.
ما فرزندانمان را پيرو مکتب حسين پرورش داده ايم و مکتب حسين مکتب جهاد و شهادت و شجاعت است . بترسيد از روزي که عاشوراييان به فکر انتقام بيافتند که آن انتقام سخت و نابودکننده خواهد بود. 
اينجانب شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سليماني ،مالک اشتر سپاه اسلام  را به رهبر معظم انقلاب و مردم شهيدپرور ايران اسلامي تبريک و تسليت ميگويم .
 راهش پر رهرو و ياد و نامش ماندگار

کيانوش نادري بلداجي
فرماندار شهرستان بن

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟