جلسه ي شوراي اداري شهرستان بن با حضور مدير کل سياسي و انتخابات استانداري برگزار شد.

در اين جلسه قدير ولي پور به عنوان معاون فرماندار بن معرفي و از زحمات آقاي محمد حسين سعيدي نژاد تقدير شد .

کد خبر: 63184 تاریخ انتشار: 1398/10/09 12:49:06
نمایش: 803
اخبار
آيين توديع و معارفه ي معاون فرماندار شهرستان بن ، با حضور مدير کل سياسي و انتخابات استانداري ، فرماندار و رؤساي ادارت شهرستان ، بخشداران و دهياران تابعه و اعضاي شوراهاي اسلامي شهرها و روستاهاي شهرستان در سالن جلسات شهيد الياس احمدي فرمانداري تشکيل شد .
در اين جلسه فرماندار ضمن خير مقدم به حاضرين و گراميداشت نهم دي ماه از رؤساي ادارات شهرستان خواست به همراه پرسنل خويش در راهپيمايي اين روز بزرگ حضور پرشکوه داشته باشند تا با آرمانهاي نظام و انقلاب تجديد بيعت نمايند . وي همچنين از خدمات دستگاه هاي خدممت رسان در ساماندهي پيست بارده تشکر کرد و از شهرداران و دهياران خواست تا پايان زمستان نسبت به برف روبي معابر و جاده ها و معابر مواصلاتي اهتمام ويژه داشته باشند.
وي در خصوص برگزاري انتخابات گفت مسئولان بايد تمام تمرکز خويش را بر ايجاد انگيزه و اميد در مردم براي مشارکت حداکثري در انتخابات قرار دهند و رؤساي ادارات دقت داشته باشند هيچ کارمندي در وقت اداري عليه با در موافقت کانداداي خاص موضع گيري نداشته باشند و نهايت دقت در حراست از اموال بيت المال و عدم استفاده در تبليغات انتخاباتي انجام گردد .
در ادامه صالحي مدير کل دفتر سياسي و انتخابات استانداري در خصوص شرايط فعلي سخناني بيان کرد و گفت : رؤساي ادارات بر پروژه هاي زير ساختي نظارت کامل داشته باشند و با توجه به نيازها و مطالبات مردمي بايد در اين خصوص الويت بندي انجام گرفته ودر چارچوب قانون به آنها رسيدگي شود . وي مردکم را مهمترين عنصر سرمايه اجتماعي نظام اسلامي دانست و افزود : براي اتحکام نظام بايد به اين سرمايه اجتماعي به خوبي توجه کنيم و تزريق اميد و نشاط در جامعه بايد سرلوحه ي کار مسئولين قرار گيرد . وي همچنين رمز موموفقيت نظام اسلامي را در همدلي ، انسجام و اتحاد عنوان کرد و گفت اين موضوع در شهرستان به خوبي مشهود است با توجه به در پيش بودن يازدهمين دوره ي انتخابات مجلس شوراي اسلامي بايد پايندي به اخلاق ، هماهنگي و همگرايي ، کار در مسير قانون و کار در راستاي سياست هاي دولت را سرلوحه قرار داده تا بتوانيم به اهداف تعيين شده دست پيدا کنيم . رؤساي ادارات نهايت همکاري و تعامل در راستاي هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات داشته باشند تا با انتخاباتي پرشور يک جشن پيروزي سياسي تبديل شود و همچون گذشته تبديل به يک نماد اقتدار شود.
 صالحي همچين بر آموزش عوامل اجرايي انتخابات تأکيد کرد و گفت : فرماندار با توجه جدي به آموزش متوليان مبذول داشته و نهايت  همکاري را با  نيروهاي نظامي و انتظامي و امنيتي به عمل آورند تا انتخابات با امنيت و صحت کامل برگزار گردد . وي در انتها قدير ولي پور را از نيروهاي متخصص و کارشناسان خبره ي استان  دانست و گفت اميدوارم ايشان در کنار مجموعه ي فرمانداري بتواند منشأ خدمات ماندگان و ثمرات با برکت براي شهرستان باشد .
 در ادامه آقاي سعيدي نژاد معاون سابق فرماندار از مردم شريف شهرستان تشکر کرد و ضمن تبريک به آقاي ولي پور و آرزوي موفقيت براي ايشان  گفت خدمت به اين مردم عزيز از افتخارات سي سال  خدمت من بود و در اين مدت از تلاش براي خدمت به اين عزيزان فروگذار نکردم و البته اگر کاستي در عملکرد وجود داشت از مردم عذر خواهي نموده و دست ايشان را مي بوسم   همچنين آقاي ولي پور معاون فرماندار ابراز اميدواري کرد با هم افزايي در مجموعه ي اداري شهرستان در پيشبرد امور موفق باشيم و بتوانيم در راستاي اهداف نظام اسلامي و در چارچوب قانون به وظايف خويش عمل کنيم  و در انتها نيز حکم انتصاب معاون جديد قرائت شد و قدير ولي پور به عنوان معاون جدي فرماندار بن معرفي شد و از زحمات آقاي سعيدي نژاد تقدير و تشکر به عمل آمد .
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟