اختتاميه ميابقات قايقراني اسلالوم در مجتمع تفريحي گردشگري گرداب بن برگزار شد

کد خبر: 42470 تاریخ انتشار: 1398/06/07 12:02:30
نمایش: 679
اخبار

با حضور فرماندار شهرستان بن، مدير کل ورزش و جوانان استان دومين دوره المپياد استعدادهاي برتر ورزشي رشته قايقراني اسلالوم در بخش کاياک و کانو با معرفي نفرات و تيم‌هاي برتر در گرداب شهرستان بن به کار خود پايان داد.
به  گزارش خبرنگار کانال شهربن شهر من، دومين دوره المپياد استعدادهاي برتر ورزشي کشور در رشته قايقراني اسلام  در بخش کاياک و کانو پسران ظهر امروز چهارم شهريورماه ۱۳۹۸ با برگزاري مراسم اختتاميه در گرداب شهرستان بن پايان يافت.

در اين دوره از مسابقات که از روز شنبه ۲ شهريور ماه  در مجتمع تفريحي گردشگري گرداب بن آغاز شد،   
۹ استان کشور حضور داشتند که در  دو بخش کانو و کاياک تک نفره با يکديگر رقابت کردند.

در پايان مسابقات در بخش کانو آقاي محمد مهدي علي پور با زمان 1.29.31  از کهگيلويه و بوير احمد در جايگاه نخست و آريا خسروي از البرز با زمان 1.31.47 و هومن خسروانيزاده از هرمزگان با زمان 1.38.94  به ترتيب مقام هاي دوم و سوم را کسب کردند.

همچنين در بخش کاياک  ميکايل رحيمي مقدم از هرمزگان با زمان 1.14.40 در جايگاه نخست و  آقايان محمدمهدي عليپور از کهگيلويه و بويراحمد با زمان 1.19.65 و محمدرضاکنارنگ از چهارمحال و بختياري با زمان 1.20.63 به ترتيب مقام دوم و سوم را از آن خود کردند.

که به اين ترتيب تيم کهگيلويه و بوير احمد با کسب يک مدال طلا ، يک مدال برنز و يک مدال نقره قهرمان دومين المپياد استعدادهاي برتر ورزشي کشور در رشته قايقراني اسلام شد و استان هاي هرمزگان و البرز به ترتيب در جايگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟