فرماندار شهرستان بن در پيامي بيست و شش مردادماه سالروز ورود آزادگان به ميهن اسلامي را تبريک گفت.

کد خبر: 42389 تاریخ انتشار: 1398/05/26
نمایش: 572
اخبار
متن پيام به اين شرح است:
بسمه تعالي

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا     
از مومنان مرداني هستند که به پيماني که با خدا بسته بودند وفا کردندبعضي بر سر پيمان خويش جان باختند و بعضي چشم به راهند و هيچ پيمان خود را دگرگون نکرده ‏اند. (سوره احزاب ؛ آيه ٢٣)
26 مرداد ماه سالروز بازگشت غرور آفرين آزادگان سرافراز به ميهن اسلامي به عنوان، روز سراسر افتخاري است که بر صفحات زرين انقلاب حک شد و ياد آور ايامي پر از شور و شادي و معطر به حضور دوباره عزيزاني است که عطر شهيدان را با خود داشتند. 

آزادگاني که اسارت دشمن را به سخره گرفته و با مقاومت پايداري تکليف خود را به اسلام و ايران عزيز به شايستگي ادا نمودند. آزادگاني که به دنيا نشان دادند لحظه اي دست از دفاع از ميهن اسلامي و خاک مقدس کشور و شرف و ناموس ايران و ايراني برنداشته که امروز نيز اين روحيه و ايستادگي در ميان همه دلاورمردان ما وجود دارد که نمونه بارز آن شهيد محسن حججي بود که با وجود اسارت، دشمن را به زانو در آورد.
اينجانب ضمن گراميداشت اين روز براي همه آزادگان سرافراز کشورمان آرزوي توفيق و سلامتي کرده و براي آنها بهترين ها را آرزومندم

کيانوش نادري
فرماندار  شهرستان بن

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟