فرماندار بن:

راه اندازي بيمارستان با تخصيص اعتبار ۱۵۰ ميليارد ريال

کد خبر: 180342 تاریخ انتشار: 1401/11/15 12:21:24
نمایش: 634
اخبار
جلسه هم انديشي فرماندار شهرستان بن به همراه برخي از مسئولين شهرستان با رئيس و معاونين دانشگاه علوم پزشکي استان درخصوص بررسي مسائل و مشکلات بهداشتي و درماني شهرستان در دانشگاه علوم پزشکي برگزار شد.
رضا علي بيگي فرماندار شهرستان بن در پايان اين نشست گفت: اجراي طرح عدالت و تعالي نظام سلامت از برنامه ها و رويکردهاي مطلوب و محروميت زدايي دولت سيزدهم و دانشگاه علوم پزشکي استان است.
علي بيگي با اشاره به تردد زياد گردشگران و ورزشکاران در جاده پيست روستاي بارده افزود: اخذ کد فعاليت اورژانس جاده اي اين روستا در حال پيگيري بوده و پس از صدور مجوز آغاز به کار مي کند.
وي مطرح کرد: مبلغ ۱۵۰ ميليارد ريال از اعتبارات سفر رئيس‌جمهور به حوزه بهداشت و درمان شهرستان جهت راه اندزي بيمارستان شهرستان تخصيص داده شده است.
فرماندار بن اعلام کرد: با توجه به قرار گرفتن سد زاينده رود در بخش شيدا و تفرجگاه ساحلي اين سد، اورژانس جاده اي در دهه مبارک فجر سال جاري در اين بخش افتتاح مي شود.
علي بيگي با يادآوري برنامه توسعه جواني جمعيت بيان کرد: مرکز مشاوره و بخش تخصصي زنان و زايمان در مرکز شهرستان راه‌اندازي مي شود.
وي خاطرنشان کرد: راه اندازي بخش دياليز و کلينيک تخصصي يکي ديگر از مباحث و مصوبات اين نشست بود که احداث آن با همت مجموعه دانشگاه علوم پزشکي استان و شهرستان در دهه مبارک فجر کلنگ زني خواهد شد.
علي بيگي در پايان بيان داشت: راه‌اندازي بيمارستان محلي يکي از مطالبات مردم شهرستان است که رئيس دانشگاه علوم پزشکي استان مساعدت و همکاري درخصوص پيگيري جهت اخذ مجوزات لازم از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي را اعلام کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟