شوراي اداري شهرستان بن با حضور غلامعلي حيدري استاندار برگزار شد.

استاندار گفت: ادارات در جذب اعتبارات باقيمانده سال ۱۴۰۰ نهايت توان خويش را بکار گيرند.

کد خبر: 167211 تاریخ انتشار: 1400/10/18 13:03:55
نمایش: 550
اخبار
کيانوش نادري در جلسه شوراي اداري شهرستان بن ضمن عرض تسليت شهادت حضرت زهرا (س)
و خير مقدم به استاندار در خصوص نيازها و مشکلات شهرستان بن توضيحاتي ارائه داد.
نادري جاده ارتباطي بن- داران ، انتقال آب بن- بروجن ، مشکل آب شرب و بحران آب شرب در شهرستان ، سالن بحران ، کمپ قايقراني، ساختمان فرمانداري و فرهنگسرا، جاده يانچشمه- حيدري ، فاضلاب شهر بن را از پروژه هاي مهم شهرستان خواند و گفت :نياز شهرستان در قالب فرم ۳ اعلام شده که اميدواريم با کمک استاندارمحترم و رئيس محترم برنامه و بودجه استان در سفر رياست جمهوري اين پروژه ها، پيگيري و براي اختصاص بودجه مورد توجه ويژه قرار گيرند.
کيانوش نادري استقرار ادارات در سطح شهرستان را از درخواستهاي مردم عنوان کرد و اضافه کرد:  براي ارائه ي خدمت و حل مشکلات شهرستان نياز هست اين ادارات در شهرستان حضور داشته باشند.
فرماندار بن افزود: در حوزه ي گردشگري سه پروژه و در  حوزه ي بهداشت و سلامت ، پروژه ي شهرک دارويي شهر بن توسط بخش خصوصي  در حال پيگيري است که زمين و آب به اين پروژه تخصيص پيدا کرده و اميدواريم در اولين فرصت کلنگ زني شود .
در حوزه کشاورزي نيز شهرک گلخانه اي يانچشمه که با سرمايه گذاري انجام شده ، ايجاد اشتغال خوبي را خواهد داشت.
فرماندار گفت: در خصوص طرح هاي آبخيز داري ، اصلاح روش کشت ، آبياري قطره اي و تحت فشار و مسکن جوانان اقدامات خوبي صورت گرفته در حال مرحله و تهيه نقشه است.
کيانوش نادري در پايان ابراز اميدواري کرد به برکت حضور استاندار محترم و مساعدت ايشان ، مصوبات شوراي اداري  شهرستان در راستاي توسعه شهرستان بن، کمک شاياني نمايد. 
 در ادامه مسئولين شهرستان بن نيازها و مشکلات شهرستان را بيان نموده و سپس مديران کل ادارات استان در خصوص برنامه ها و اقدامات به عمل آمده در راستاي توسعه شهرستان توضيحاتي ارائه کردند‌.
در پايان اين جلسه غلامعلي حيدري استاندارچهار محال و بختياري گفت: قاموس خدمتگذاري و نوکري مردم روز تعطيل و غير تعطيل نمي‌شناسد و مسئولين در هر شرايطي بايد آماده خدمت به مردم باشند .
حيدري  در راستاي ارائه ي گزارش مسئولين استاني و شهرستاني در خصوص مشکلات شهرستان بن تاکيد کرد: نکات و مشکلاتي که گفته شد مديران کل ،فرماندار و ادارات متناظر شهرستاني با پيگيري مجدانه تلاش کنند که محقق شود. همچنين مديران کل با سرکشي ميداني مشکلات را از نزديک بررسي و در اسرع وقت نسبت به حل آنها اقدام کنند.
استاندار با اشاره به اينکه زمان کوتاهي تا پايان سال ۱۴۰۰ باقي مانده است تأکيد کرد: کليه ي مديران تلاش کنند اعتبارات و پروژه هاي ۱۴۰۰  طبق زمان بندي انجام شود و  توجه کنند که هيچ اعتباري نبايد برگردد اگر اعتباري برگردد و جذب نشود با مديراني که کوتاهي کرده اند برخورد خواهد شد ضمنا اگر موانعي وجود دارد بايد در اسرع وقت برنامه ريزي و حل شود و فرماندار شهرستان مجدانه  با پيگيري خود ، مصوبات را دنبال کنند.
حيدري افزود  مابقي اعتبارات ۱۴۰۰ که تخصيص داده نشده حتما پيگيري گردد که تخصيص داده شود وبه سبب آنها و انجام پروژه ها و حل نياز مردم رونق و اميد در بين مردم افزايش يابد.
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به ظرفيت فوق العاده ي بنيادها و بخش خصوصي گفت: مديران تلاش کنند با امضاي تفاهم نامه از ظرفيت بنيادها حتما استفاده کنند ، بخش خصوصي را حتما پاي کار بياورند و از سرمايه گذاران معتبر را شناسايي و براي کار در شهرستان دعوت کنند . براي اين کار بايد براي  حضور بخش خصوصي جلب اعتماد کنيم تا به سرمايه گذاري ترغيب شوند و مديران استاني حتما از اين موضوع حمايت کنند.
غلامعلي حيدري اضافه کرد : مديران کل در راستاي جذب تسهيلات تبصره ۱۸ حتما پيگيري لازم را انجام دهند.
در ادامه و در خصوص حل مشکلات و پردژه هاي نيمه تمام شهرستان بن استاندار نکات زير را بيان کرد:
-ادارات کلي که اداره متناظر آنها در شهرستان  مستقر نشده است حتما پيگيري شود که در اسرع وقت استقرار اين ادارات انجام گردد تا امورات مردم دچار مشکل نشود. 
- در خصوص ساخت مسکن  پروژه هاي شهرستان به فرمانداري ابلاغ شده و متولي ساخت مسکن در شهرهاي زير ۱۰۰ هزار نفرجمعيت ، بنياد مسکن انقللب اسلامي است تلاش شود زمين مناسب آماده شود و سريعتر فرآيند واگذاريها و ساخت واحدها آغاز شود که اگر مسکن سازي رونق بگيرد صد صنعت در حوزه ي اشتغال فعال ميشود.
- مديران ادارات شهرستان پيگيري کنند ، برش شهرستاني مربوطه را از ادارت کل دريافت نمايند در تخصيص ها و عملياتي کردن پروژه ها تلاش کنند .
ادارات کل نيز در نظر داشته باشند برش شهرستاني را هم به ادارت شهرستاني و هم به فرماندار ابلاغ کنند تا فرماندار شهرستان در جلسات شوراي اداري ميزان اجزا و پيشرفت آنها را  پيگيري کند. تاکيد ما بر اينست که  مصوبات شوراي اداري حتما در زمان مشخص انجام شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟