سرکار خانم مرضيه احمدي بني به عنوان سرپرست جديد بهزيستي شهرستان معرفي گرديد

با حضور دکتر نرگس عسگري مدير کل بهزيستي استان و کيانوش نادري فرماندار شهرستان بن ،آيين توديع و معارفه سرپرست جديد اداره بهزيستي شهرستان بن برگزار شد

کد خبر: 155018 تاریخ انتشار: 1399/10/07 12:06:53
نمایش: 618
اخبار
با حضور دکتر نرگس عسگري مدير کل بهزيستي استان و کيانوش نادري فرماندار شهرستان بن ،آيين توديع و معارفه سرپرست جديد اداره بهزيستي شهرستان بن برگزار شد و سرکار خانم مرضيه احمدي بني به عنوان سرپرست جديد بهزيستي شهرستان معرفي گرديد.
در اين جلسه خانم عسگري با بيان اينکه تغيير و تحول لازمه ي پيشرفت و بالندگي يک مجموعه است گفت: اميدواريم با اين تغيير شايد رشد کيفي خدمات اين سازمان در شهرستان بن به مدد جويان عزيز باشيم وي با اشاره به اينکه موجوديت و هويت سازمان بهزيستي به مددجويان وابسته است ضمن تقدير از زحمات جناب آقاي پرويز استکي براي خانم مرضيه احمدي  آرزوي موفقيت کرد . در ادامه فرماندار شهرستان بن از تلاش هاي مجدانه آقاي پرويز استکي تشکر کرد و وي را از مديران پرشور و انقلابي شهرستان خواند و ضمن آرزوي موفقيت براي ايشان از سرکار خانم احمدي خواست با جديت بيشتر رسالتهاي اين سازمان در سطح شهرستان بن را دنبال نمايد. وي همچنين خانم احمدي را از نيروهاي جوان ،مؤمن و خلاق شهرستان خواند که با نيروي جواني و تخصص خود قطعا در ارائه خدمت به مددجويان و جامعه هدف بهزيستي در شهرستان مثمر ثمر خواهد بود.

مولف: پوریا قنبریان

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟