نارضايتي فرماندار از شهرداري ها

رفع ايرادات ترافيکي و بهسازي علائم راهنمايي و رانندگي در مصوبات جلسه ي شوراي ترافيک شهرستان بن

اجرای مصوبات ، آسایش و امنیت عمومی

کد خبر: 154001 تاریخ انتشار: 1399/04/05
نمایش: 524
اخبار
جلسه شوراي ترافيک شهرستان بن در سالن جلسات فرمانداري با مديريت فرماندار محترم جناب آقاي کيانوش نادري بلداجي برگزار شد .
در اين جلسه کيانوش نادري از تأخير و تعلل در اجراي مصوبات ابراز نارضايتي کرد و از شهرداريها خواست به مصوبات جلسات و رفع ايرادات ترافيکي اهميت بيشتري بدهند و  در خصوص پيشگيري از حوادث در سطح شهر ها مديون مردم هستند و بايد دقت کنند چراکه بهسازي خيابانها و نصب علائم ترافيکي در بسياري از موارد جلوي بسياري از اتفاقات تلخ و آسيب ديدگي هاي احتمالي را بگيرند.
در اين جلسه مصوبات شوراي ترافيک وردنجان بررسي شد و مقرر گرديد مصوبات تأييد شده در شوراي هماهنگي ترافيک شهرستان در اسرع وقت توسط شهرداري وردنجان پليس راهور و اداره حمل و نقل و پايانه ها اجرا شوند.
از جمله اين موارد مي توان به مسدود کردن فاصله بين گارد ريل و نيوجرسي روبروي گلزار شهداي وردنجان  جهت پيشگيري از حوادث جاده اي اشاره کرد.
همچنين با توجه به بازديد اخير رئيس پليس راهور شهرستان از سطح شهر بن مقرر شد ايرادات ترافيکي وارده از سوي پليس راه ظرف مدت سه ماه و بهسازي علائم راهنمايي و رانندگي ظرف مدت يک ماه آينده توسط شهرداري اصلاح گردند .
همچنين مقرر شدشهرداري بن جهت کاهش سرعت ورود به ميدان دستان نسبت به نصب چشم گربه اي در ورودي ميدان از سمت وردنجان  و نصب سرعتکاه از سمت ورودي خ جانبازان به ميدان دستان اقدام کند .
در پايان مصوب شد قبل از آغاز هرگونه عمليات حفاري و تغييرات در سطح خيابانها شهرداري ها حتما نسبت به نصب علائم هشدار اقدام نمايند.
 

مولف: پوریا قنبریان

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟